تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش در تهران

جدیدترین مقالات

مشکلاتی که باعث میشود شما به فکر تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش در تهران باشید، در اکثر مواقع با تعمیر حل می‌شوند. اما مواردی هم هست که تعمیر جوابگو نبوده و مجبور به تعویض هستید. البته تمام این موارد قابل تشخیص هست. اما باید بدانید تشخیص مشکلات مربوط به تعمیرات ماشین ظرف‌شویی بوش کار هر کسی نیست و همه قادر به تشخیص و راهیابی برای آن نیستند. برای این کار نیاز به بازدید یک متخصص مجرب و با دانش بالا در این حوزه است. برای مثال معمولاً پوسیدگی بعضی از قطعات ماشین ظرف‌شویی همانند لاستیک دور درب موجب از کار افتادن ماشین ظرف‌شویی می‌شود و تعمیر آن امکان پذیر نیست. در این موارد نیاز به تعویض قطعه است.

مجموعه تهران بوش سرویس با بیش از 20 سال سابقه موفق آماده ارائه انواع خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران میباشد.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران، در خدمت شماست تا بتواند ظرفشویی شما را عین روز اول خود کند.

باید بدانید که سرویس کردن ظرف‌شویی بوش می‌تواند راه مناسب و کم‌دردسرتری نسبت به تعمیر ظرف‌شویی بوش باشد.

در واقع خدمات مربوط به تعمیرات ماشین ظرف‌شویی بوش را اگر درمان در نظر بگیریم، سرویس کردن منظم ظرف‌شویی بوش، پیشگیری است. و همان‌طور که می‌دانید؛ پیشگیری بهتر از درمان است!

بوش یک برند لوازم خانگی است که در دسته‌های مختلفی از جمله ظرف‌شویی، لباسشویی، جاروبرقی و غیره محصول تولید می‌کند و نکته‌ی قابل توجه موفقیت این برند در جلب رضایت مصرف کنندگان در تمام این دسته‌ها می‌باشد.

ماشین ظرف‌شویی امروزه از محصولاتی است که وجود آن در آشپزخانه‌ی ایرانی سمبل زندگی لاکچری است و اغلب افراد علاقه به داشتن آن نشان می‌دهند؛ بنابراین با گران شدن وسایل آشپزخانه مخصوصاً اگر از کیفیت بالایی همچون برند بوش برخوردار باشند، افراد تصمیم به تعمیر می‌گیرند. به خصوص زمانی که پای تعمیر ظرف‌شویی بوش وسط باشد. تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش از نظر صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

مراحل تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش

ابتدا فرد با نمایندگی مربوطه ارتباط می‌گیرد. بعد از تماس با مرکز و صحبت با تکنسین مربوط به تعمیر ظرف‌شویی که دانش فنی و تخصصی مربوط به آن را دارد، مشکلی که برای ماشین ظرف‌شویی به وجود آمده را شرح می‌دهد و تکنسین مشکل آن را تشخیص می‌دهد.

سپس فرد متخصص را به محل سکونت شما در کمترین زمان و با تجهیزات کامل اعزام می‌کنند و معمولاً در همان ابتدا زمان بندی مورد نیاز برای رسیدگی کامل به کارهای تعمیر و هزینه‌ی احتمالی را اعلام می‌کنند.

بعد از حضور تکنسین مجرب در محل، ابتدا عیب یابی به طور دقیق و صادقانه انجام می‌شود؛ سپس اقدامات مربوط برای تعمیر صورت می‌گیرد. (لازم به ذکر است تعمیرکار برای تعمیر ظرف‌شویی بوش با قطعات و ابزار کامل در محل حضور پیدا می‌کند.)

بعد از طی مراحل تعمیرات ظرف‌شویی بوش، شما هزینه مربوطه را پرداخت کرده و فاکتور آن را دریافت خواهید کرد و متخصص، گارانتی تعمیرات ظرف‌شویی بوش را به شما تحویل می‌دهد.

مزایای تعمیر ظرف‌شویی بوش در محل سکونت:

نمایندگی‌ تعمیرات ظرف‌شویی بوش در تهران، خدمات خود را در محل ارائه می‌دهند.

تصور کنید اگر شما به نمایندگی تخصصی بوش مراجعه نکردید و نیاز بود تا خودتان ماشین ظرف‌شویی را به محل تعمیر ببرید!

ممکن بود در از جا در آوردن ماشین ظرف‌شویی به مشکل بخورید و حین در آوردن ماشین ظرف‌شویی در جای تعبیه شده، به دستگاه آسیب بزنید.

اگر این مرحله را به خوبی گذراندید با وزن بالای دستگاه مواجه می‌شوید. بلند کردن و حمل و جا به جایی آن نه تنها بسیار دشوار خواهد بود؛ بلکه به سلامتی شما آسیب خواهد رساند. از طرفی امکان افتادن ماشین ظرف‌شویی به دلیل سنگین بودن آن نیز وجود دارد.

بعد از اینکه موفق به حمل آن شدید و آن را در اتومبیل خود گذاشتید و به مرکز تعمیرات بردید، خواهید دید که ماشین کثیف شده است و باید وقت و هزینه‌ی دیگری را صرف پاک سازی اتاق داخلی ماشین خود کنید.

اگر در نهایت تمام این موانع را پشت سر گذاشتید و مشکل ماشین ظرف‌شویی‌تان حل شده و تعمیر شد، مشکلات و مراحل جا به جایی و نصب و راه اندازی دوباره‌ی ظرف‌شویی را در آشپزخانه خواهید داشت.

حال، حتماً تصمیم به انتخاب نمایندگی تعمیرات ظرف‌شویی بوش منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

تعمیرات ظرف‌شویی بوش در تهران

اگر شما برای مثال در تهران، در منطقه‌ای خاص زندگی می‌کنید، بهتر است از نزدیک‌ترین نمایندگی تعمیر ظرف‌شویی بوش در تهران استفاده کرده و با آن‌ها تماس بگیرید تا منزل شما حاضر شده و کار تعمیرات ظرف‌شویی را انجام دهند. با این کار در وقت و هزینه‌ صرفه جویی کرده‌اید.

مجموعه تهران بوش سرویس، مناطق زیادی از جمله افسریه، اتابک، جوادیه، عبدل آباد، فلاح، امام زاده حسن، 13 آبان، منیریه، خانی آباد، کیانشهر، نواب، نازی آباد، خزانه، شهر ری، اسلامشهر، امیریه،صالح آباد و دولت آباد را تحت پوشش خود دارد.

اگر در این مناطق سکونت دارید، بهترین گزینه برای تعمیر ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی، تهران بوش سرویس است.

مشکلاتی که باعث می‌شود اقدام به تعمیر ظرف‌شویی بوش کنید!

  • تمیز نشدن ظروف پس از اتمام کار
  • گرم نشدن آب دستگاه
  • عدم تخلیه آب دستگاه
  • ایجاد سروصدای زیاد

در صورت بروز هر کدام از این مشکلات باید اقدام به تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش کنید. حال یا تعمیرکار اقدام به تعمیر می‌کند و یا در صورت نیاز قطعه‌ای را تعویض می‌کند.

لازم به ذکر است در صورت بروز برخی مشکلات در ماشین ظرف‌شویی بوش، روی نمایشگر آن کد اروری نمایش داده می‌شود که تعمیرکار با خواندن آن به دلیل آن مشکل پی می‌برد.

برای مثال در رابطه با تمیز نشدن ظروف پس از اتمام کار، ارور E25 و در رابطه با گرم نشدن آب دستگاه ارور E15 نمایش داده می‌شود و تعمیرکار با توجه به این‌ها اقدام به تعمیر ظرف‌شویی بوش می‌کند.

قطعات لازم برای تعمیر ظرف‌شویی بوش

واضح است که برای تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش نیاز هست تعمیرکار یک سری قطعات مخصوص را به همراه داشته باشد تا کار را بتواند در محل انجام دهد. تعمیرکار از هر قطعه با توجه به عیب یابی‌ای که کرده است در جای مناسب استفاده می‌کند. درواقع این قطعات پس از عیب یابی، معمولاً برای تعویض قطعه‌ی تشخیص داده شده استفاده می‌شود. از جمله‌ی این قطعات می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شناور جدید
  • شیر ورودی نو
  • سوئیچ شناور نو
  • واشر یا درزگیر جدید
  • المنت گرمایشی جدید

ابزار لازم برای تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش

تعمیرکار برای تشخیص نقص ظرف‌شویی یا همان عیب یابی و در نهایت تعمیر مشکلی که بروز پیدا کرده، نیاز به ابزاری دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سشوار
  • اسفنج
  • نوار تفلون
  • انبر قفلی
  • پیچ گوشتی
  • سرکه خانگی
  • مجموعه آچار
  • آب و صابون ملایم
  • آچار مهره شش گوش

ملاحظات ایمنی برای تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش

در برخی موارد برای تعمیرات ماشین ظرف‌شویی بوش نیاز به خارج کردن دستگاه از محل خود دارند، تعمیراتی مانند تعویض المنت گرمایشی ظرف‌شویی. در این موارد باید حین خارج کردن دستگاه از محل خود به دلیل وزن بالای دستگاه احتیاط کنید که رویتان نیفتد. زیرا سنگین بودن ظرف‌شویی باعث می‌شود نیروی روبه‌جلو به شما وارد کند. نکات ایمنی دیگری که وجود دارد معمولاً مربوط به مراحل آماده‌سازی دستگاه برای انجام تعمیرات است.

قبل از شروع به تعمیر ماشین ظرف‌شویی بوش موارد زیر را رعایت کنید:

– به اتصال کلید برق دقت کنید. کلید برق حتماً باید در پنل سرویس قطع و خاموش باشد.

– اتصال لوله‌ها را چک کنید. لوله آب‌رسان باید از زیر سینک باید بسته باشد. اتصال لوله تخلیه و لوله تغذیه و برق باید قطع باشد.

– در ماشین ظرف‌شویی را باز کنید. پیچ وسیله را در جایی که به قاب فلزی یا محفظه نگه‌داری و یا قسمت زیر کانتر و کابینت آشپزخانه وصل شده است باز کنید.

– گاهی ممکن است مجبور باشید حین درآوردن ماشین ظرف‌شویی از محل خود، درب آن را باز بگذارید. در این صورت باید خیلی احتیاط کنید که از برگشتن قطعات داخلی دستگاه به سمتتان، آسیبی به شما وارد نشود.

هزینه تعمیر ظرف‌شویی بوش

هزینه‌ای که مشتری در قبال تعمیر ظرف‌شویی بوش می‌پردازد شامل دو قسمت می‌شود. یکی بحث دستمزد و اجرت تعمیرکاری است که از طرف نمایندگی‌ تعمیرات ظرف‌شویی بوش در تهران برای تعمیرات اعزام می‌شود و دیگری بحث هزینه برای خرید قطعاتی است که قرار است برای تعویض یا تعمیر خریداری شود.

در رابطه با دستمزد تعمیرکار در نمایندگی‌ها بر اساس مصوبه اتحادیه تعیین و محاسبه می‌شود.

اما در رابطه با هزینه‌ی پرداختی بابت قطعات باید گفت با توجه به قیمت بازار متغیر است.

دستمزد تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات ظرف‌شویی بوش کاملاً بر اساس نرخ‌نامه اتحادیه محاسبه می‌گردد. با این وجود قیمت قطعات ممکن است متغیر باشد و بر اساس نرخ روز محاسبه گردد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *