تعمیر برد ماشین ظرفشویی در تهران + استعلام قیمت

جدیدترین مقالات

ماشین ظرفشویی جزو وسایل کاربردی و مفید خانه است که مانند هر وسیله برقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است. هنگام بروز مشکلات ظرفشویی احتمالاً یک یا چند قطعه از دستگاه با مشکل مواجه شده است که برای برطرف کردن آن باید اقدامات لازم انجام شود. در برخی از موارد ممکن است برد ماشین ظرفشویی دچار اشکال شود که در این صورت با توجه به اینکه همه قطعات دستگاه تحت فرمان برد الکترونیکی هستند، ممکن است عملکرد دستگاه با اختلال مواجه شود.

مجموعه تهران بوش سرویس، با چندین و چند سال تجربه و سابقه مفید و با تکنسین‌های فوق حرفه‌ای، آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی به همشهریان تهرانی می‌باشد. پرسنل مجرب این مرکز دانش فنی بالایی داشته و می‌توانند انواع بردهای الکترونیکی از جمله برد ماشین ظرفشویی را در کمترین زمان ممکن با هزینه‌ای کاملاً منصفانه و معقول انجام دهند. انجام همه تعمیرات نیز در محل مورد نظر شما صورت می‌پذیرد؛ پس با خاطری آسوده سرویس و تعمیرات مربوط به ماشین ظرفشویی خود را از هر برند و مدلی که باشد، به این مجموعه معتبر بسپارید.

در مقاله امروز ما قصد داریم راجع به تعمیر برد ماشین ظرفشویی در تهران صحبت کنیم. پس لطفاً ما را تا پایان همراهی بفرمایید.

تعمیر برد ظرفشویی

شاید به جرات بتوانیم بگوییم که اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعه در ماشین ظرفشویی برد آن است. هیچ فرقی نمی‌کند که برند و مدل ماشین ظرفشویی شما چه چیزی باشد؛ هرچه که باشد برد دستگاه، مهم‌ترین قطعه آن است. پس اگر این قطعه معیوب شد، حتما به کمک تعمیرکاران متخصص اقدامات لازم را جهت تعمیر یا تعویض آن انجام دهید. در نظر داشته باشید که اگر برد ماشین ظرفشویی شما آسیب دیده باشد؛ بهتر است از تعمیرکارانی کمک بگیرید که اقدام به تعمیر دستگاه در منزل می‌کنند؛ چرا که جابجایی دستگاه ممکن است آسیب بیشتری را به آن بزند. از طرفی اگر تعمیرکار تجربه و تخصص کافی را در این زمینه نداشته باشد، با دستکاری ماشین ظرفشویی ممکن است صدمات زیادی را به آن وارد سازد؛ لذا انتخاب یک تعمیرکار قابل اعتماد و با تجربه جهت تعمیر برد الکترونیکی دستگاه، بسیار حائز اهمیت است.

تعمیر برد ظرفشویی

دلایل خرابی برد ماشین ظرفشویی

دلایل مختلفی وجود دارد که می‌توانند منجر به خراب شدن برد دستگاه گردند که البته این دلایل به وسیله تعمیرکاران مجرب قابل تشخیص است. ما در ادامه چند مورد از مهم‌ترین دلایل خراب شدن برد ماشین ظرفشویی را عنوان می‌کنیم:

۱_نوسانات برق اصلی‌ترین دلیل خرابی برد الکترونیکی در ماشین ظرفشویی است؛ زیرا این نوسان‌ها باعث می‌شوند کم کم برد دستگاه نیم سوز شده و با گذشت زمان به طور کامل بسوزد که در این صورت نیاز به تعویض آن می‌باشد.

2_اگر در سیم پیچی دستگاه ظرفشویی اشکالی وجود داشته باشد، می‌تواند برد دستگاه را نیز معیوب کند؛ بدین ترتیب با گذشت زمان برد کاملاً سوخته و باید تعویض گردد.

3_در صورتی که به برد ماشین ظرفشویی آب برسد، قطعات روی آن صدمه دیده و نهایتاً برد می‌سوزد. در برخی از موارد دیده شده است که مشکلات مختلف در ماشین ظرفشویی منجر به نفوذ آب به برد شده و صدمه‌های جدی را به دستگاه وارد می‌سازد.

4_مورد بعدی این است که ممکن است به دلیل نوسانات برق شهری، خازن‌هایی که روی برد قرار گرفته‌اند بسوزند؛ در نتیجه این مسئله منجر به عدم کارکرد صحیح این قطعه می‌گردد؛ گونه‌ای که احتیاج به تعویض خازن نام برده باشد. حتی در برخی از مواقع ممکن است با تعویض خازن هم برد درست نشود و احتیاج باشد کاملاً تعویض گردد.

5_دلیل دیگری که می‌تواند باعث ایجاد خرابی در برد ماشین ظرفشویی شود، خراب بودن اتصالات است. با توجه به اینکه سلامت این اتصالات اهمیت زیادی دارد؛ وقتی که ماشین ظرفشویی را راه اندازی می‌کنید، نسبت به دو شاخه پریز و سایر اتصالات کنترل دقیق را داشته باشید؛ چرا که اگر این اتصالات فرسوده باشند، هنگام وصل شدن ماشین ظرفشویی به آنها ممکن است برد دستگاه آسیب ببیند.

دلایل خرابی برد ماشین ظرفشویی

استعلام قیمت تعمیر برد ظرفشویی

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که هزینه تعمیر برد ماشین ظرفشویی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مسئله بستگی به این دارد که برد دچار چه نوع مشکلی شده باشد. به عنوان مثال بعضی از مواقع فقط با تعویض برخی از قطعات که روی برد دستگاه مونتاژ شده است، می‌توان آن را تعمیر کرد. اما اگر برد ماشین ظرفشویی کاملاً سوخته باشد، قطعاً تعمیر آن بی‌فایده است و باید آن را به طور کلی عوض کنید که طبیعتاً انجام چنین کاری نسبت به حالت اول، هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت. لازم ذکر است که هزینه‌های دریافتی توسط مرکز تخصصی تهران بوش سرویس بر اساس تعرفه‌های از قبل تعیین شده است و مشتریان نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافی ندارند. برای استعلام قیمت با مجموعه ما تماس بگیرید.

کلام آخر

اگر شما نیز در منزلتان ماشین ظرفشویی دارید، ممکن است با خرابی‌های مختلفی برخورد کرده باشید که برخی از آنها توسط خودتان قابل حل است. اما رفع مشکلاتی از قبیل خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه برای کسانی که علم و دانش فنی لازم را ندارند، کار سختی است. لذا اکیداً توصیه می‌کنیم تعمیر یا تعویض برد دستگاه را به تنهایی انجام ندهید؛ زیرا قطعه حساسی بوده و ممکن است با انجام این کار به ماشین ظرفشویی آسیب جدی وارد سازید. شهروندان تهرانی در هر کجای تهران که باشند، می‌توانند تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران با مراکز معتبر تماس حاصل نموده و از خدمات تعمیر در منزل بهره بگیرند. در این مقاله ما راجع به تعمیر برد ماشین ظرفشویی در تهران صحبت کردیم. امیدواریم این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد. از اینکه تا انتها در کنار ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

استعلام قیمت تعمیر برد ظرفشویی

سوالات متداول

۱_آیا برد همه برندهای ماشین ظرفشویی یکسان است؟

خیر، شرکت‌های سازنده از بردهای مختلفی برای ماشین ظرفشویی خود استفاده می‌کنند که هر کدام از آنها عملکرد و قابلیت منحصر به فردی دارد و شما نمی‌توانید یک برد را برای همه برندها استفاده نمایید.

۲_برد ظرفشویی چه کاری را انجام می‌دهد؟

اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم وظیفه برد ارسال پیام به سایر بخش‌ها و نهایتاً به کار افتادن ماشین ظرفشویی است.

۳_از کجا بفهمیم برد ماشین ظرفشویی ما خراب شده است؟

علائم مختلفی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید بفهمید که احتمالاً برد دستگاه شما دچار مشکل شده است. به عنوان مثال روشن نشدن دستگاه، ناقص بودن عملکرد، خاموش شدن ناگهانی، عدم تخلیه به موقع آب، اختلال در کارکرد تایمر، عدم گرمایش آب و… همگی جزو مواردی هستند که می‌تواند بر خرابی برد دستگاه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *